Garść informacji o BF3

Za portalem G4G.pl

Jako że dziś ostatni dzień targów gamescom, w wielu miejscach pojawiły się opisy wrażeń z testowanych tam gier. Poniżej znajduje się lista rzeczy, na które zwrócili uwagę redaktorzy portali battlefieldo.com i bf-games.net:
Na konsolach nie będzie możliwe granie w co-op na podzielonym ekranie,
CommoRose wciąż nie jest wprowadzone na konsolach,
sprint jest nielimitowany, można strafe’ować,
na razie potwierdzono 9 map multiplayer,
personalizacja Dog Tagów dostępna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu,
samoloty mają limitowaną ilość rakiet, trzeba je uzupełniać na pasie startowym,
dostępne są tryby hardcore i infantry only,
w normalnym trybie obecny jest killcam,
samoloty mogą latać naprawdę wysoko
flagi w trybie Conquest będą mieć swoje nazwy,
prawdopodobnie w ogóle nie będzie możliwości grania po LAN,
w multi dostępny jest samolot A-10 i śmigłowiec AH-6J Little Bird,
helikoptery nie zawisają automatycznie,
moduł antyczitowy – Punkbuster z PB screenshotami
DICE zawiązało bliską współpracę z Even Balance
menu drużyny nie było w pełni ukończone na targach,
Team Deathmatch dostępny na wszystkich 9 mapach,
w TDM może grać maksymalnie 24 osoby (12 vs 12)
klasy w TDM są takie same jak w innych trybach,
w grze dostępne jest menu z listą wyników, opcjami drużyny, samobójstwem itp.,
mapy dla konsolowców są zmniejszone,
mapy nie zmieniają dynamicznie rozmiarów na podstawie ilości graczy,
nie będzie publicznych plików serwerowych,
w grze można pisać do znajomych z listy przyjaciół (a la Steam)
póki co nie wiadomo nic o Battlerecorderze,
balansowanie drużyn podobne do Bad Company 2,
mapa Caspian Border była pełna detali i fajna do grania,
mimo że mapy są naprawdę duże, flagi są bliżej siebie – dystans podobny do mapy Harvest Day w BC2,
największa rzeźnia jest w okolicy flag,
poza okolicą flag niewiele się dzieje, ale jest dużo miejsca do zagrań taktycznych,
samolotami są szybkie, ale lata się łatwo, podobnie do BF2,
gra się raczej jak w kontynuację BF2 niż BC2,
wygląd lasu jest podobny jak w Crysisie,
destrukcja wygląda niesamowicie, ale jest ograniczona,
pokaz odbywał się na komputerze z dwoma GeForce GTX 580 w SLI,
pojazdy są bardziej czułe niż w BC2,
inaczej się obsługuje czołgi – nie ma już kaemu pod prawym przyciskiem myszy, trzeba za pomocą klawiszy 1-2 zmieniać broń,
można spawnować pojazdy (nie wiadomo czy znajdzie się to w ostatecznej wersji),
bronie są bardziej realistyczne niż w Bad Company 2,
jest bardzo dużo dostępnej broni, którą można personalizować.

Ostatnią informacją jest potwierdzenie, że lista dostępnych w multi rzeczy nie jest ostateczna i coś może się zmienić.

Lubisz to? Poleć to innym:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Connect with Facebook

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.